جایزه سفر ایفلا 2011
 
انجمن علمي گروه كتابداري و اطلاع رساني-فرهنگ وهنر1
اخبار-مطالب علمي و پژوهشي و فرهنگي
درباره وبلاگ


به وبلاگ انجمن علمی گروه کتابداری و اطلاع رسانی خوش آمدیدخوش آمدید
آخرین مطالب

 

 

وی افزود: "در حال حاضر دانشجوی دکترای کتابداری در دانشگاه آ

 

 

زاد تهران هستم. انتخاب رشته های تحصیلی در ایران با کشورهای

 

 

دیگر خیلی متفاوت است. در یک امتحان ورودی خیلی سخت، داوطلبان

 

 

بر اساس رتبه و تراز خود در امتحان انتخاب می شوند. من در رشته ک

 

 

تابداری انتخاب شدم و همزمان در زمینه کامپیوتر هم به مطالعه پرداختم

 

 

و این کار به من این اجازه را داد که علایق خود را در کتابداری، ا

 

 

طلاع رسانی و کامپیوتر در مقطع دکتری با هم ترکیب کنم."

 

 

مرادی بیان کرد: "پایان نامه دکتری من درباره

 

 

طراحی الگویی برای ارتباطات علمی مبتنی بر وب از وب سایت های 

 

 

 علمی ایرانی  می باشد و تقریبا هم رو به اتمام است. من همچنین

 

 

ویراستار یک ماهنامه اینترنتی به نام «ارتباط علمی» نیز می باشم."

 

 

وی تصریح کرد: "با داشتن تجربه کار در فضاهای علمی معتقدم

 

 

که این کنفرانس برای آشنا شدن با متخصصان این رشته  و

 

 

به اشتراک گذاری اطلاعات واقعا عالی است."

 

 

شیما مرادی گفت: "من به دنبال ملاقات با همکارهای جدید،

 

 

جمع آوری اطلاعات بیشتر و آشنایی با نو آوریهای تازه هستم. من

 

 

همچنین قصد دارم دو مقاله ارائه بدهم که یکی درباره نحوه

 

 

نظارت بر اینترنت درکشورهای خاورمیانه و دیگری که به اتفاق ب

 

 

ا چند همکار تالیف شده، درباره کتابخانه دیجیتال مجلس ایران ا

 

 

ست که من از طرف بقیه همکاران که نتوانستند حاضر بشوند آن

 

 

را ارائه می دهم."

 

 

وی تأکید کرد: "شرکت درکنفرانس های ایفلا نه تنها برای خود

 

 

شخص وسازمانی که وی را معرفی می کند یک مزیت محسوب

 

 

می شود بلکه درکل برای رشته خاص ما و معرفی آن نیز مفید است. "

 

 

نماینده کشورمان در کنگره ایفلا 2011 گفت: "بعد از شرکت دراین

کنفرانس شما می توانید درباره موضوع سخنرانی کنید،یافته ها

و تجربه های خودتان در کارگاه هارا ارائه بدهید،اخبار را در

روزنامه ها منتشرکنید و هزاران کار دیگر...من قصد دارم

درباره تجربه های خودم بنویسم و آنها را در روزنامه های

ملی به چاپ برسانم، همچنین در جلساتی درباره ایفلا

2011 در انجمن کتابداری و اطلاع رسانی کشورم به اشتراک

بگذارم. همینطور اخبار ایفلا را در وبلاگ خودم منتشر می کنم.

اخبار کنگره جهانی ایفلا 2011 از طریق خبرگزاری لیزنا به

 

 

طور روزانه و به زبان فارسی منتشر می شود."


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 35678
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1